Fórum RPG Players
Gostaria de reagir a esta mensagem? Crie uma conta em poucos cliques ou inicie sessão para continuar.

Fórum RPG PlayersEntrar

Um fórum destinado aos jogadores de RPG

description[PC/STEAM] Rogue Legacy  Empty[PC/STEAM] Rogue Legacy

more_horiz
ROGUE LEGACY



Rogue Legacy is a genealogical rogue-"LITE" where anyone can be a hero.

Each time you die, your child will succeed you. Every child is unique. One child might be colorblind, another might have tourettes-- they could even be a dwarf.

That's OK, because no one is perfect, and you don't have to be perfect to win this game. But you do have to be pretty darn good because this game is HARD. Fortunately, every time you die all the gold you've collected can be used to upgrade you manor, giving your next child a step up in life and another chance at vanquishing evil.

But you shouldn't listen to me. You should check out the trailer. It explains the game better then I ever could.

If you really want to READ about this game though, then you should check out our bullet list below.
*  Here's what Rogue Legacy IS:
*  A procedurally generated adventure. Explore new castles with every life.
*  Rogue-lite. Your character dies, but with each passing your lineage grows and becomes stronger.
*  Tons of unique traits that makes each playthrough special. Ever wanted to be dyslexic? Now you can!
*  More than 8 classes to choose from (9)! Each class has unique abilities that change the way you play the game.
*  Over 60 different enemies to test your skills against. Hope you like palette-swaps!
*  Massive, expandable skill tree. Rack in the loot to upgrade your manor and give your successors a cutting edge.
*  Oh yeah, there's a Blacksmith and an Enchantress shop but we forgot to show them in the trailer...
*  Equip your heroes with powerful weaponry and armor. Or gain new abilities like flight, dash, and air jumping.
*  Tons of secrets and easter eggs to uncover... or are there? Yes there are.
*  Got a controller? Play with a controller. Big Picture ready.
*  Clowns

Basicamente, o que é este jogo amiguinhos:
Um Roguelike em estílo Metroidvania com castelos que são recriados toda vez que você joga, tendo um replay que se baseia em morrer e em seguida jogar com um de seus descentes, que herda algumas habilidades, mas também inicia com diferentes disvantagens, como miopia, nanismo, gigantismo... etc

Meu membro está ereto por este jogo, e vós? Foi lançado nesta semana e está recebendo ótimos reviews.

description[PC/STEAM] Rogue Legacy  EmptyRe: [PC/STEAM] Rogue Legacy

more_horiz
Eu vi esse jogo aqui a pouco, se entrar em promoção eu pego, mas por enquanto acho caro. Tongue


Meus RPGs Finalizados

"We keep playing!"

description[PC/STEAM] Rogue Legacy  EmptyRe: [PC/STEAM] Rogue Legacy

more_horiz
Se quiser, tem a demo do jogo por aí. =)


[PC/STEAM] Rogue Legacy  Asterkr

description[PC/STEAM] Rogue Legacy  EmptyRe: [PC/STEAM] Rogue Legacy

more_horiz
Estou jogando esse aos poucos. Como sou muito ruim em roguelikes, estou apanhando muito. Laughing 

Vi o pessoal falando na net que "gastaram" 63 descendentes para zerar, eu pelo jeito vou gastar uns 300+.slap


[PC/STEAM] Rogue Legacy  Vs9zdnG[PC/STEAM] Rogue Legacy  Sig[PC/STEAM] Rogue Legacy  8SvaDHH

description[PC/STEAM] Rogue Legacy  EmptyRe: [PC/STEAM] Rogue Legacy

more_horiz
Bem terminei o título agora a pouco.

[PC/STEAM] Rogue Legacy  B98Y821


Jogo bem legal e viciante com uma excelente dose de desafio. Demorei pacas evoluindo o personagem para derrotar os bosses e sou muito ruim, tanto que perdi quase 300 descendentes.[PC/STEAM] Rogue Legacy  2133201001 

As músicas apesar de escassas são muito boas, e os gráficos são no estilão oldschool a lá 8-16 bits. A jogabilidade é bem fluída e trabalhada e a história apesar de ser quase inexistente é interessante e até surpreende perto do fim.

Recomendo a todos pessoal! [PC/STEAM] Rogue Legacy  2047695355


[PC/STEAM] Rogue Legacy  Vs9zdnG[PC/STEAM] Rogue Legacy  Sig[PC/STEAM] Rogue Legacy  8SvaDHH
privacy_tip Permissões neste sub-fórum
Não podes responder a tópicos
power_settings_newInicie sessão para responder